LoveMyLife(L)

Hej hej! Nu e jag hemma hos min kompis och har preci ätit och ska snart baka cupcakes yammi!!! Idag blir det ingen ridning för mig för jag ska ju va med mina underbara vänner och sen ikväll ska vi ut och äta :D Blir typ BellaDonna gött! Heheh... Imorgon ska jag först träna Flowerhills Maxi ett 6 årigt sto som jag tränar på Lillhagensridklubb. Och efter de ska jag sticka till stallet och rida Abbey, ska försöka att trimma till henne både imorgon och på fredag för sen hörde jag att Linn har återhämtat sig från sin körtelfeber så hon kan börja rida nästa vecka. Så då blir de bara Ville för mig :D LML Nu ska jag vara lite social med mina vänner så ni får ha det så bra ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0