Kom shacka me scheke.. :*

Hej, idag red jag uteritt på finaste Flicka" :) Hon är ett sto född 2005 som är skäck (svart vit), pigg är bara förnamnet hehe.. Vi racade lite på stranden och hoppade lite stockar i skogen, riktigt kul var det. Till mat blev det Tacos idag, riktigt gott faktiskt (Tacos in my heart) Hihi. Jag har förbrett mig lite inför imorgon eftersom skolan börjar då, tvättat håret, målat naglarna, tagit fram NYA helt OANVÄNDA kläder, vill ni ha bild på dom? Ja, outfiten imorgon blir Vita eller Lila Converse beronde på väder, nya jeans från Stadium, ny tröja från Gina, plattat hår, mitt bena, ja ni fattar. Tror inte ni bryr er så mkt. Btw, nu har jag skaffat Instagram så följ gärna mig, jag heter
awesomeemelie



Ps: Om ni följer mig så följer jag er.. deal? :)





Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Ja, det kan man. Iaf med den grad som Garpur har :) Sen finns det ju säkert se hästar som mår så dålig utav de att dom måste avlivas.

2012-04-14 @ 21:18:48
URL: http://emmalarsonn.blogg.se/
Postat av: Felicia sv:

Hej emelie! Såg din komentar! Jag kan se om jag kan då! Men vi kan höras! Tror det inte är några konstigheter!

Kram

2012-04-24 @ 14:25:58
URL: http://frphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0